25 May 2019 Marketing Magazine

HEINTJESDAVIDSEFFECT

HEINTJE DAVIDS – De musical Soldaat van Oranje is nu al zo vaak wegens succes verlengd dat we bijna zouden vergeten dat dit fenomeen (van het telkens definitief afscheid nemen om dan vervolgens toch weer vrolijk door te gaan) al decenia lang het heintjedavidseffect wordt genoemd.

Ik heb nooit geweten wie Heintje Davids nu eigenlijk was, maar nu ik zelf ook een beetje qua gedrag op deze bijdehante tante uit de vorige eeuw dreig te gaan lijken, heb ik haar toch maar even gegoogled. Dus lieve kijkbuiskinderen, dit is nou Henriëtte Davids oftwel Heintje Davids, de beroemde comeback-varietéartieste uit de jaren ’60.

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken; ik ben weer terug van even weggeweest en zal vanaf nu braaf mijn pilletjes blijven slikken:-)

Banner
Related Posts

16 Januari 1938 – 16 December 2018

16 januari 2019

16 januari 2019

Pap, Je was er altijd voor me en hebt me vaak uit de nesten geholpen; ik mis je nu al, maar het komt goed,...

OVER MARKETING IDEE

1 februari 2019

1 februari 2019

MARKETING IDEE is het online marketing magazine van Robert van der Salm (48) waarin hij ondernemers niet alleen dagelijks wil inspireren met duizend-en-één creatieve ideeën voor nieuwe marketing of business concepten,...