24 March 2019 Marketing Magazine

OORLOG IN SUPERMARKTLAND

SUPERMARKTOORLOG – Een beetje goedkope aanval van Dirk, maar ook niet echt handig van Albert Heijn om vlak voor de dreigende prijzenoorlog al hun #goedkoopjes uit de schappen te halen.

Dan kun je inderdaad op een reactie van de supermarkt die volgens de consumentenbond op dit moment de goedkoopste grootgrutter is, en die kwam in de vorm van een paginagrote advertentie in het AD met de tekst:

Beste Albert Heijn,

In de krant lazen we dat jullie stoppen met de naam ‘Goedkoopjes’.

Jammer, maar wel een goede beslissing dekken we.
De naam Goedkoopjes suggereert namelijk dat je heel goedkoop bent.
Nadeel is wel dat je dan ook echt goedkoop moet zijn,
Anders klopt zo’n naam natuurlijk niet.

Weg dus met die naam. Zonde eigenlijk.
Nu zijn er geen Goedkoopjes meer bij Albert Heijn.
Terwijl mensen wel van Goedkoopjes houden.

Gelukkig is er ook goed nieuws!
Want Dirk is door de Consumentenbond uitgeroepen tot
Goedkoopste supermarkt voor de dagelijkse boodschappen.
Als klanten bij jullie dus op zoek zijn naar Goedkoopjes,
Hoeven jullie ze niet teleur te stellen.
Jullie kunnen ze gewoon doorverwijzen naar Dirk!
Wij barsten namelijk van de Goedkoopjes.

Groeten,
Dirk

 

Banner
Related Posts

ALTIJD SUPER BOEIEND ZO’N 747

9 februari 2019

9 februari 2019

BOEING 747 – Vandaag is  Corendon-oprichter Atilay Uslu in het nieuws omdat hij een Boeing 747 over de A9 heeft laten rijden om zijn Jumbo als attractie in de achtertuin van het Corendon Village Hotel te kunnen zetten....